Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Δικοί μου κόκκοι.





Δύσκολο.. Πολύ δύσκολο να περιγράψω ποια είμαι ..
Ούτε εγώ η ίδια δεν έχω καταλάβει καλά καλά.
Ένα παιδί. Ναι ωραία ακούγεται.
Όσο και να έχει ωριμάσει το μυαλό, δε λέω να ξεκολλήσω από το παιδί.
Μου λείπει..Το αναζητώ.. Θέλω να το γευτώ!
Ο δρόμος μου έως εδώ καθόλου ίσιος..
Στροφές , μονόδρομοι, λακκούβες , βουναλάκια..Μέχρι και σε αδιέξοδο κόντεψα να φτάσω.
Ωστόσο αυτά τα μονοπάτια με έπλασαν , δεν μπορώ να τα κατηγορήσω.
Δυνατή αλλά και αδύναμη ταυτόχρονα.
Ζεστή αλλά ψυχρή.
Ευαίσθητη και συνάμα αναίσθητη.
Θα με αναγνωρίσετε εύκολα από το μόνιμο χαμόγελο και τη ζεστή καρδιά.
Θα προσπεράσετε γιατί λόγω ύψους είμαι δυσδιάκριτη..
Στις μαύρες μου προσέχω να κρύβομαι καλά , να μην χαλάσω και την εικόνα μου!
Κόμπλεξ ανύπαρκτα!
Ονειροπόλα με γνώση της πραγματικότητας.
Έχω χαρακτηριστεί ώς έξυπνη , χαριτωμένη μέχρι και περίεργη..
Όλα τους κοπλιμέντα , μα το τελευταίο ακόμα πιο πολύ.
Σιχαίνομαι να με βάζουν στο ίδιο σακί με τις γυναίκες , τους ανθρώπους!
Βρίσκω καλύτερη συνεννόηση με τους άντρες, όσοι δεν έχουν μόνο δείγμα εγκεφάλου.
Όχι δεν είμαι σνομπ απλά σκεφτείται να πρέπει να εξηγείτε ο,τιδήποτε λέτε...
Λατρεύω να γελάω οπότε συμπαθώ απευθείας όποιον το καταφέρνει.
Παίζω! Παίζω συνεχώς.. Με ανανεώνει!
Είμαι αθεράπευτα κυκλοθυμική , ναζιάρα και διπλωματίας , φαν του δικαίου.
Πατάω πόδι σε ό,τι με πνίγει , δεν κρύβομαι στο κουκούλι μου!
'' Ι speak only the truth '' , που λένε και οι φίλοι μας οι εγγλέζοι. Έχω σοβαρή αλλεργία στο ψέμα.
Μυρίζομαι τη ποιότητα των ανθρώπων από χιλιόμετρα μακριά, γι' αυτό και πλέον δεν την πατάω εύκολα!
Όσο για την τρέλα , τόση που δανείζω άμα λάχει!

Όσοι με αντέχετε , ήρωες άξιοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου