Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Βοήθεια! Πάσχω από φαντασία..



Πονηρά λόγια ή πονηρά μυαλά?
Εγώ θα το έλεγα περισσότερο φαντασία και ανοιχτό, ακομπλεξάριστο μυαλό.
Όσο και αν για μερικούς ο αυτόματος συνειρμός σε κάτι πρόστυχο είναι δεδομένο,
υπάρχουν και πολλοί που..δεν το έχουν ούτε στο ελάχιστο!
Φταίει η αθωότητα? Η χαζομάρα ? Η ντροπή?
Το θέμα είναι ότι πολλές φορές σε κρίνουν γι'αυτό , παρεξηγούν.
Ακούς κάτι του τύπου ''εμένα μ'αρέσει να είναι μεγάλο και ζουμερό'' 
και αμέσως ξεφεύγεις. ( καταλαβαίνετε.)  
Και τι θα σκεφτεί ο άλλος? Κοπελιά είσαι πεινασμένη , και π@υτάνα! (γκουχ..συγνώμη για τα ανήλικα)
Εεε δεν φταίμε εμείς που το μυαλό σας δε στροφάρει ,ούτε που η φαντασία σας ειναι τέρμα περιορισμένη και τα κόμπλεξ σας περνάνε και την στρατόσφαιρα. 
Να κρίνετε ότι σας παίρνει να κρίνετε .
Οι πικάντικες σκέψεις σε ξυπνάνε , σε ανανεώνουν και ερεθίζουν την φαντασία σου.
Αν αυτό ειναι κακό.. τότε τι να πω.. 
Μάλλον είμαι καταδικασμένη εξαιτίας των πορνό σκέψεων μου!

Η φαντασία μου οργιάζει , ναι!

Μου αρέσει το μυαλό μου να τρυπώνει στα πιο καλά κρυμμένα μονοπάτια και να σνιφάρει προστυχιές.
Άλλωστε η εμπειρία μου έδειξε ότι λειτουργεί και ως μέσο επικοινωνίας.
Μέσο επικοινωνίας δύο ανθρώπων , δύο μυαλών , δύο κορμιών.
Γιατί να περιοριστείς σε λέξεις όταν μπορείς να '' ρίξεις '' τον εγκέφαλο του άλλου?
Δικαίωμα σας το μυαλό που κουβαλάτε.
Αλλά και δικαίωμά μου το δικό μου.

Εμείς τα '' dirty minds '' την βρίσκουμε κι έτσι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου