Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Ο κόσμος μου είναι ...






Είναι ο κόσμος μου.
Τον έφτιαξα με τα χέρια μου.
Κόπιασα αλλά δεν έχει σημασία.
Εκεί μέσα ζω, αναπνέω, κυριαρχώ!
Νιώθω ασφαλής.
Μπορώ και παίρνω μάτι το '' έξω '' χωρίς να με καταλαβαίνουν.

Πολλές φορές ο κόσμος μου επικοινωνεί και με άλλους.
Είναι επιλεκτικός αλλά όταν το κάνει διασκεδάζει.
Ζω εκεί γιατί οι άλλοι δεν μου ταιριάζουν.
Είναι συνηθισμένοι , βαρετοί και κακοί.
Ο δικός μου είναι αλλόκοτος , τρελός, σπανίζει.
Είναι το δεύτερο σπίτι μου.
Εκεί μεγαλώνω, μεταβάλλομαι και είμαι ο εαυτός μου.
Χορεύω, τραγουδώ , παριστάνω το χαζοχαρούμενο , αδιαφορώντας!
Όποιος καταφέρει να με '' δει '' είναι ευπρόσδεκτος μέσα του.

Είναι ο κόσμος μου.
Με περιμένει πάντα με μια ζεστή αγκαλιά.
Με μία απαλή και χνουδωτή κουβέρτα να προφυλαχτώ απ'το κρύο.

Είναι δικός μου , αυτός ο κόσμος μου ανήκει!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου