Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ακροβάτης.

Στον αέρα..όλα βρίσκονται στον αέρα.

Ναι βλέπω και ένα σκοινί , ίσα ίσα αντέχει όλα αυτά.

Στη μια μεριά προσπαθούν να ισορροπήσουν οι πρωταγωνιστές της ζωής μου.
Φίλοι, έρωτες και ό,τι άλλο κατέχει τη καρδιά μου.
Στην άλλη δεν τα βλέπεις , μόνο υπάρχουν.
'' Αγαπώ '' 
'' Ζω ''
'' Αγωνίζομαι ''
'' Πονάω ''
'' Αντέχω ''
'' Θέλω ''
'' Ονειρεύομαι ''

Εγώ στη μέση , κρατάω τα ηνία του δύσκολου ακροβατικού.

Εάν χάσω τον έλεγχο ,κάτι θα μου ξεφύγει και θα πέσει.
Είμαστε στον αέρα.
Σε ένα τεντωμένο σκοινί που πρέπει να αντέξει. Έτσι λέει το παιχνίδι που μ'έβαλαν να παίξω εδώ και καιρό.
Αν το ήθελα?.. Δεν θυμάμαι αν ήμουν θαραλλέα από την αρχή ή αν αυτό μου σκλήρυνε τη ψυχή.
Σημασία έχει ότι συμβιβάστηκα με τους κανόνες.
< Το παιχνίδι είναι αέναο, μόνο οι καλοί τα καταφέρνουν. Νομίζεις ότι μπορείς? >


                               Cap ou pas cap?




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου